Vremensku prognozu omogućavaju pametne klupe

Natječaji

13.4.2025. / natječaji

Javni natječaj radi davanja u zakup poslovnog prostora u vlasništvu Općine Fužine prikupljanjem pisanih ponuda

Na temelju članka 6. Zakona o zakupu i kupoprodaji poslovnog prostora (Narodne novine broj  125/2011, 64/2015, 112/2018, 123/2024), članka 3. stavka 2. Odluke o zakupu i kupoprodaji poslovnih prostora (Službene novine Općine Fužine broj 5/23), članka 48. Statuta Općine Fužine (Službene novine Općine Fužine broj 06/21) i Odluke Općinskog načelnika Općine Fužine o raspisivanju javnog natječaja KLASA: 372-01/25-02/01, URBROJ: 2170-19-25-1
od 9. travnja 2025., Općinski načelnik Općine Fužine dana 13. travnja 2025. godine raspisuje

JAVNI NATJEČAJ

radi davanja u zakup poslovnog prostora u vlasništvu

Općine Fužine prikupljanjem pisanih ponuda

 

1. PREDMET NATJEČAJA:

Predmet natječaja je davanje u zakup poslovnog prostora u vlasništvu Općine Fužine:

Rbr.

 

LOKACIJA

NAMJENA-DJELATNOST

Katastarska čestica

Vrijeme trajanja zakupa

Površina prostora

Početna cijena zakupa u € (mjesečno)

 

 

1.

 

 

Poslovni prostor na adresi Donje Selo 2, Fužine u prizemlju

trgovačka djelatnost

 

k.č. br. 162/1 k.o. Fužine

 

10 godina

32m2

140,16 €

2. STANJE POSLOVNOG PROSTORA KOJI SE DAJE U ZAKUP

Poslovni prostor nalazi se u Fužinama, na adresi Donje Selo 2, označen kao  k.č. br. 162/1, kuća i dvorište u Fužinama – Loka, ukupne površine 75,53 m2, upisan u ZK uložak br. 15 kod Općinskog suda u Rijeci, Zemljišnoknjižni odjel Delnice.

Predmet ovog natječaja je davanje u zakup poslovnog prostora u prizemlju, ukupne korisne površine 32 m2 koji se sastoji od trgovine, sanitarnog čvora, pomoćne prostorije i skladišta.

Ako zakupnik ima potrebu za uređenjem poslovnog prostora kako bi ga prilagodio djelatnosti koju želi u njemu vršiti dužan je, prije početka radova, uređenja i ulaganja u poslovni prostor koji prelaze okvire tekućeg održavanja (preinake poslovnog prostora kojima se bitno mijenja konstrukcija, raspored, površina i vanjski izgled poslovnog prostora i slično) od Općine Fužine ishoditi pisanu suglasnost. Uz zahtjev za suglasnost za radove uređenja i ulaganja u poslovni prostor zakupnik je dužan priložiti Troškovnik s količinom i cijenama materijala i radova izrađen po ovlaštenoj osobi ili sudskom vještaku za građevinarstvo ili arhitekturu.

Zakupniku se može priznati povrat uloženih sredstava za izvršeno investicijsko ulaganje u mjeri u kojoj je adaptacija, uređenje ili rekonstrukcija nužna za obavljanje djelatnosti i objektivno predstavlja povećanje vrijednosti poslovnog prostora, o čemu će se zaključiti poseban ugovor.

3. ROK, NAČIN I MJESTO DOSTAVE PONUDE

Ponude se dostavljaju u pisanom obliku u zatvorenoj omotnici osobno, neposredno putem pisarnice Općine Fužine ili putem pošte, preporučenom pošiljkom na adresu:

Općina Fužine, Dr. Franje Račkog 19, 51322 Fužine

s obveznom naznakom „Ne otvarati – ponuda za zakup poslovnog prostora

Ponude moraju biti zaprimljene u pisarnici Općine Fužine najkasnije 23. travnja 2025. godine do 10:00 sati, bez obzira na način dostave ponuda.

4. POČETNA CIJENA ZAKUPNINE

Početna cijena zakupa za navedeni poslovni prostor iznosi 140,16 € mjesečno bez PDV-a, odnosno 175,20 € mjesečno s PDV-om.

Ponuđena cijena zakupnine mora biti viša od početne.

    Pored zakupnine, zakupnik je dužan plaćati troškove odvoza smeća, potrošnju vode, električnu energiju, komunalnu naknadu, naknadu za uređenje voda i sve ostale troškove koji terete poslovni prostor, sve u roku dospijeća naznačenom na ispostavljenom računu davatelja usluga.

   Zakupnina će se plaćati najkasnije do desetog u mjesecu za tekući mjesec.

5. PREGLED POSLOVNOG PROSTORA

Poslovni prostor može se razgledati svakim radnim danom od 8,00 do 14,00 sati, uz prethodnu najavu na telefonski broj 051/829-502.  

6. PRAVO NA PODNOŠENJE PONUDE

Pravo podnošenja pisane ponude za sudjelovanje u javnom natječaju imaju sve fizičke osobe državljani Republike Hrvatske i pravne osobe registrirane u Republici Hrvatskoj.

Ponuditelj je obvezan dostaviti dokaz iz kojeg je vidljivo da ispunjava uvjete za obavljanje djelatnosti utvrđene ovim natječajem.

Ponuditelji koji se pozivaju na pravo prednosti u skladu sa Zakonom o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji obvezni su dostaviti dokaz o ostvarivanju navedenog prava.

7. JAMČEVINA

Ponuditelji koji sudjeluju u natječaju dužni su uplatiti jamčevinu u iznosu od 3 (tri) početna iznosa zakupnine za poslovni prostor, u korist Općine Fužine IBAN HR2524020061811700006, model 68, poziv na broj 9016-OIB, opis plaćanja: jamčevina za poslovni prostor, najkasnije do isteka roka za dostavu ponuda.

Ako ponuditelj čija ponuda bude utvrđena kao najpovoljnija odustane od sklapanja ugovora o zakupu, nema pravo na povrat uplaćene jamčevine.

Sudioniku javnog natječaja čije je ponuda utvrđena kao najpovoljnija, uplaćena jamčevina uračunava se u zakupninu.

Ponuditeljima čije ponude nisu prihvaćene jamčevina se vraća u roku od 8 dana od dana donošenja Odluke o odabiru najpovoljnijeg ponuditelja.

8. PONUDA MORA SADRŽAVATI:

  1. ispunjeni obrazac koji je sastavni dio ovog natječaja (Privitak 1) popunjen na računalu ili ručno tiskanim slovima i vlastoručno potpisan od strane ponuditelja odnosno ovlaštene osobe ponuditelja,
  2. potvrdu porezne uprave da ponuditelj nema nepodmirenih dugovanja, a koja ne smije biti starija od 30 dana od dana objave natječaja,
  3. potvrdu Općine Fužine da ponuditelj nema nepodmirenih dugovanja, a koja ne smije biti starija od 30 dana od dana objave natječaja,
  4. potvrdu FUŽINE d.o.o. Lič da ponuditelj nema nepodmirenih dugovanja, a koja ne smije biti starija od 30 dana od dana objave natječaja,
  5. izvornik ili ovjereni preslik rješenja ili izvatka iz odgovarajućeg registra, ne stariji od 30 dana od objave javnog natječaja iz kojeg mora biti vidljivo da je ponuditelj registriran za obavljanje ponuđene djelatnosti,
  6. dokaz o uplaćenoj jamčevini u visini od 3 početna iznosa zakupnine,
  7. dokaz o pravu prednosti koje ponuditelj ostvaruje na temelju Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji,
  8. vlastoručno potpisanu izjavu ponuditelja da će u slučaju ako bude izabran kao najpovoljniji ponuditelj dostaviti odgovarajuće sredstvo osiguranja.

Valjanom ponudom smatra se ponuda koja sadrži sve podatke i dokumentaciju navedenu u Javnom natječaju te koja je dostavljena u roku za dostavu ponuda.

Nepotpune i nepravovremene ponude neće se razmatrati.

Podnošenjem valjane i potpune ponude smatrat će se da ponuditelj prihvaća uvjete natječaja propisane Odlukom o raspisivanju natječaja za davanje u zakup poslovnih prostora Općine Fužine te da je upoznat sa stanjem poslovnog prostora koji se daje u  zakup.

Podnošenjem prijave, ponuditelj daje privolu za prikupljanje i obradu osobnih podataka kao i korištenje istih javnom objavom na mrežnim stranicama i u službenim novinama Općine Fužine.

9.  OTVARANJE PONUDA

Otvaranje ponuda održati će se u službenim prostorijama Općine Fužine 23. travnja 2025. godine u 11,00 sati.

Otvaranje ponuda je javno. Ponude otvaraju najmanje dva člana Povjerenstva. Pravo aktivnog sudjelovanja na javnom otvaranju ponuda imaju samo članovi Povjerenstva i ovlašteni predstavnici ponuditelja.

Najpovoljnijom ponudom smatrat će se ona ponuda koja uz ispunjenje uvjeta iz natječaja sadrži i najviši iznos zakupnine.

Ako je više ponuditelja dalo ponudu za isti poslovni prostor, a te ponude udovoljavaju uvjetima natječaja i imaju istovjetnu ponuđenu visinu zakupnine, Povjerenstvo će pisanim putem, putem elektroničke pošte koju je ponuditelj naveo u prijavi, o tome izvijestiti ponuditelje te ih pozvati da u roku od 24 sata od primitka poziva, pisanim putem, u zatvorenoj omotnici, ponude novi iznos mjesečne zakupnine.

Odluku o izboru najpovoljnije ponude načelnik može donijeti ako se na javni natječaj javio samo jedan ponuditelj.

Odluka o izboru najpovoljnije ponude odnosno o izboru najpovoljnijeg ponuditelja dostavlja se svim ponuditeljima u roku od 8 (osam) dana od dana donošenja odluke.

10. SKLAPANJE UGOVORA O ZAKUPU

Najpovoljniji ponuditelj mora prilikom sklapanja ugovora o zakupu kod javnog bilježnika, radi osiguranja plaćanja zakupnine i povrata poslovnog prostora, predati bjanko zadužnicu ili uplatiti na račun Općine Fužine polog u visini zbroja šest (6) mjesečnih zakupnina iz kojeg je Općina Fužine ovlaštena podmiriti neplaćenu zakupninu i sva potraživanja koja proizlaze iz zakupnog odnosa.

Izabrani ponuditelj dužan pristupiti sklapanju ugovora o zakupu u roku od 8 dana od dana zaprimanja poziva na sklapanje ugovora.

Ako se ponuditelj u roku od 8 (osam) dana od dana zaprimanja poziva na sklapanje ugovora ne odazove pozivu, smatrat će se da je odustao od sklapanja ugovora.

Ugovor o zakupu poslovnog prostora ovjerava se kod javnog bilježnik kao ovršna isprava (solemnizacija). Troškove ovjere snosi zakupnik.

Općina Fužine zadržava pravo poništiti natječaj u svakoj fazi postupka bez posebnog obrazloženja te zadržava pravo neizbora najpovoljnijeg ponuditelja, uz obvezu vraćanja jamčevine bez kamata. Općina Fužine ima pravo odustati od davanja u zakup poslovnog prostora u svako doba, prije potpisivanja ugovora o zakupu.

Cjeloviti tekst natječaja objavljuje se na mrežnim stranicama Općine Fužine www.fuzine.hr i na oglasnoj ploči Općine Fužine, a Obavijest o raspisanom natječaju u dnevnom tisku (Novi list).

Privitak 1. 

         Općinski načelnik

           David Bregovac, v.r.