Vremensku prognozu omogućavaju pametne klupe

Natječaji

4.4.2025. / natječaji

Javni natječaj radi davanja u zakup motornog broda Sv. Anton u vlasništvu Općine Fužine

Na temelju članka 42. Odluke o uvjetima, načinu i postupku raspolaganja imovinom u vlasništvu Općine Fužine (Službene novine Općine Fužine broj 2/17), članka 48. Statuta Općine Fužine (Službene novine Općine Fužine broj 06/21) i Odluke Općinskog načelnika Općine Fužine, KLASA: 406-03/25-01/02, URBROJ: 2170-19-25-01 od 4. travnja 2025. godine, Općinski načelnik Općine Fužine dana 4. travnja 2025. godine raspisuje

JAVNI NATJEČAJ

radi davanja u zakup motornog broda Sv. Anton u vlasništvu Općine Fužine

 

  1. Predmet natječaja je davanje u zakup motornog broda „Sveti Anton“ u vlasništvu Općine Fužine.  

 

Predmet natječaja

Namjena

Lokacija

Vrijeme trajanja zakupa

Početna cijena zakupa

€ / mjesečno

Iznos jamčevine

 

Motorni brod „Sveti Anton“

Prijevoz osoba u ugostiteljsko – turističke svrhe

Jezero Lepenica

1 godina

 

100,00 € / mjesečno

 

300,00 €

 

  1. Brod se daje u zakup bez posade, isključivo radi prijevoza osoba u turističke i ugostiteljske svrhe.
  2. Rok za podnošenje ponuda je 15. travnja 2025. godine do 10:00 sati.
  3. Zakupnina će se plaćati do desetog dana u mjesecu za tekući mjesec.
  4. Troškove održavanja broda, registracije i osiguranja (osnovno osiguranje, kasko osiguranje, osiguranje od odgovornosti i osiguranje putnika broda),  troškove pogona broda te sve eventualne troškove koji su nastanu uslijed korištenja broda snosi zakupnik.
  5. Ponuditelji koji se natječu dužni su uplatiti jamčevinu u korist Općine Fužine na račun IBAN HR2524020061811700006, model 68, poziv na broj 9016-OIB, svrha uplate: „Jamčevina za zakup broda Sv. Anton“, u iznosu navedenom u točki I.

Iznos jamčevine ponuditelja s kojim se sklopi ugovor o zakupu motornog broda „Sveti Anton“ smatrat će se njegovim garantnim pologom za uredno plaćanje zakupnine do prestanka ugovora o zakupu bez prava na kamate, a ostalim sudionicima jamčevina će biti vraćena u roku od osam dana od izbora najpovoljnijeg ponuditelja, bez prava na kamate.

  1. Pravo sudjelovanja na ovom Javnom natječaju imaju sve fizičke osobe državljani Republike Hrvatske i pravne osobe sa sjedištem u Republici Hrvatskoj te ostale fizičke i pravne osobe u skladu s pozitivnim propisima Republike Hrvatske.
  2. Ponuditelj mora biti registriran za djelatnost prijevoza putnika unutarnjim vodnim putovima i obavljanje usluga u posebnim oblicima turističke ponude i/ili turističkih usluga u nautičkom turizmu.
  3. Ponuditelj ne smije imati nepodmirene obveze prema Općini Fužine.
  4. Pisana ponuda obavezno sadrži:
  • oznaku pokretnine iz Javnog natječaja za koju se ponuditelj natječe
  • ime i prezime, adresu prebivališta ili boravišta, OIB (ako je ponuditelj fizička osoba – građanin),
  • naziv obrta, ime i prezime vlasnika obrta, OIB, MB obrta (ako je ponuditelj fizička osoba-obrtnik),
  • tvrtku/naziv, adresu sjedišta, OIB i MB pravne osobe, ime i prezime te OIB osobe ovlaštene za zastupanje pravne osobe (ako je ponuditelj pravna osoba),
  • kontakt broj telefona i/ili adresu elektroničke pošte,
  • broj računa ponuditelja s nazivom banke kod koje je isti otvoren radi povrata jamčevine,
  • potpis, odnosno potpis i pečat ponuditelja.

Uz ponudu se prilaže:

  • preslika osobne iskaznice, ako je ponuditelj fizička osoba,
  • izvornik ili ovjereni preslika obrtnice ili izvadak iz obrtnog registra ako je ponuditelj fizička osoba – obrtnik, koji ne smije biti stariji od 30 dana od dana raspisivanja javnog natječaja,
  • izvornik ili ovjereni preslika Rješenja nadležnog Trgovačkog suda o upisu u sudski registar ili Izvadak iz sudskog registra, koji ne smije biti stariji od 30 dana od dana raspisivanja javnog natječaja te ime i prezime osobe zakonskog zastupnika pravne osobe, ako je ponuditelj pravna osoba,
  • potvrda Porezne uprave da porezni obveznik (ponuditelj) nema dugovanja po osnovi javnih davanja koja ne smije biti starija od 30 dana od dana raspisivanja javnog natječaja,
  • potvrdu da ponuditelj nema nepodmirenih dugovanja prema Općini Fužine koja ne smije biti starija od 30 dana od dana raspisivanja javnog natječaja,
  • dokaz o uplaćenoj jamčevini,
  • izjavu kojom se obvezuje da će u slučaju ako njegova ponuda bude prihvaćena, sklopiti ugovor o zakupu na svoj trošak i da u cijelosti prihvaća uvjete natječaja te da ponuda ostaje na snazi 90 dana, računajući od dana otvaranja ponuda,
  • izjavu ponuditelja da je upoznat sa stanjem motornog broda „Sveti Anton“  i da nema nikakvih prigovora.
  1. Ponude se dostavljaju u pisanom obliku u zatvorenoj omotnici osobno, neposredno putem pisarnice Općine Fužine ili putem pošte, preporučenom pošiljkom na adresu:

OPĆINA FUŽINE, Dr. Franje Račkog 19, 51322 Fužine

s obaveznom naznakom:

„Ne otvaraj – ponuda za zakup motornog broda „Sveti Anton“

Ponude moraju biti zaprimljene u pisarnici Općine Fužine najkasnije 15. travnja 2025. godine do 10:00 sati, bez obzira na način dostave ponuda.

Valjanom ponudom smatra se ponuda koja sadrži sve podatke i dokumentaciju navedenu u Javnom natječaju te koja je dostavljena u roku za dostavu ponuda.

Nepotpune i nepravovremene ponude neće se razmatrati.

Otvaranje ponuda održat će se u službenim prostorijama Općine Fužine dana 15. travnja 2025. godine u 11,00 sati.

Najpovoljnijim ponuditeljem smatra se onaj ponuditelj koji ponudi najveći iznos zakupnine, uz uvjet da ispunjava i druge uvjete natječaja.

Ako pristignu dvije ponude s istim iznosom ponuđene zakupnine, ponuditelji će biti pozvani da u roku od tri dana po primitku obavijesti u zatvorenoj omotnici dostave nadopunu ponude, kako bi se donijela odluka o odabiru najpovoljnijeg ponuditelja.

Odluku o odabiru najpovoljnijeg ponuditelja donosi općinski načelnik, na prijedlog Povjerenstva, a ista se dostavlja svim sudionicima natječaja u roku od osam dana od dana otvaranja ponuda.

Ako najpovoljniji ponuditelj odustane od ponude nakon otvaranja ponuda ili ako odabrani ponuditelj ne sklopi ugovor o zakupu u roku od osam dana od dana primitka prijedloga ugovora, gubi pravo na povrat jamčevine, a ugovor će se sklopiti sa sljedećim najpovoljnijim ponuditeljem ili će se raspisati novi natječaj.

  1. Prije zaključivanja ugovora o zakupu zakupnik je dužan na ime osiguranja uplatiti novčani polog na račun Općine Fužine u iznosu koji pokriva razliku između pune ugovorene zakupnine za cijelo razdoblje i uplaćene jamčevine.
  2. Ugovor o zakupu javne površine ovjerava se kod javnog bilježnika kao ovršna isprava (solemnizacija). Troškove ovjere snosi zakupnik.
  3. Općina Fužine zadržava pravo poništiti natječaj u cijelosti ili djelomično, u svakoj fazi postupka, bez posebnog obrazloženja te zadržava pravo neizbora najpovoljnijeg ponuditelja, uz obvezu vraćanja jamčevine bez kamata. Općina Fužine ima pravo odustati od davanja u zakup pokretnine u svako doba, prije potpisivanja ugovora o zakupu.
  4. Cjeloviti tekst natječaja objavljuje se na mrežnim stranicama Općine Fužine www.fuzine.hr i na oglasnoj ploči Općine Fužine, a Obavijest o raspisanom natječaju u dnevnom tisku (Novi list).
  5. Sve obavijesti vezano uz pokretninu izloženu na javnom natječaju zainteresirani ponuditelji mogu dobiti svakim radnim danom u Jedinstvenom upravnom odjelu Općine Fužine, Dr. Franje Račkog 19, Fužine, na broj telefona 051/829-506 ili putem elektroničke pošte na pisarnica@fuzine.hr

                                                                                                     Općinski načelnik

                                                                                                                                                             David Bregovac, v.r.