Na temelju članka 42. Odluke o uvjetima, načinu i postupku raspolaganja imovinom u vlasništvu Općine Fužine (Službene novine Općine Fužine broj 2/17), članka 48. Statuta Općine Fužine (Službene novine Općine Fužine broj 06/21) i Odluke Općinskog načelnika Općine Fužine, KLASA: 406-03/25-01/02, URBROJ: 2170-19-25-01 od 4. travnja 2025. godine, Općinski načelnik Općine Fužine dana 4. travnja 2025. godine raspisuje
JAVNI NATJEČAJ
radi davanja u zakup motornog broda Sv. Anton u vlasništvu Općine Fužine
- Predmet natječaja je davanje u zakup motornog broda „Sveti Anton“ u vlasništvu Općine Fužine.
|
Predmet natječaja
|
Namjena
|
Lokacija
|
Vrijeme trajanja zakupa
|
Početna cijena zakupa
€ / mjesečno
|
Iznos jamčevine
|
|
Motorni brod „Sveti Anton“
|
Prijevoz osoba u ugostiteljsko – turističke svrhe
|
Jezero Lepenica
|
1 godina
|
100,00 € / mjesečno
|
300,00 €
|
- Brod se daje u zakup bez posade, isključivo radi prijevoza osoba u turističke i ugostiteljske svrhe.
- Rok za podnošenje ponuda je 15. travnja 2025. godine do 10:00 sati.
- Zakupnina će se plaćati do desetog dana u mjesecu za tekući mjesec.
- Troškove održavanja broda, registracije i osiguranja (osnovno osiguranje, kasko osiguranje, osiguranje od odgovornosti i osiguranje putnika broda), troškove pogona broda te sve eventualne troškove koji su nastanu uslijed korištenja broda snosi zakupnik.
- Ponuditelji koji se natječu dužni su uplatiti jamčevinu u korist Općine Fužine na račun IBAN HR2524020061811700006, model 68, poziv na broj 9016-OIB, svrha uplate: „Jamčevina za zakup broda Sv. Anton“, u iznosu navedenom u točki I.
Iznos jamčevine ponuditelja s kojim se sklopi ugovor o zakupu motornog broda „Sveti Anton“ smatrat će se njegovim garantnim pologom za uredno plaćanje zakupnine do prestanka ugovora o zakupu bez prava na kamate, a ostalim sudionicima jamčevina će biti vraćena u roku od osam dana od izbora najpovoljnijeg ponuditelja, bez prava na kamate.
- Pravo sudjelovanja na ovom Javnom natječaju imaju sve fizičke osobe državljani Republike Hrvatske i pravne osobe sa sjedištem u Republici Hrvatskoj te ostale fizičke i pravne osobe u skladu s pozitivnim propisima Republike Hrvatske.
- Ponuditelj mora biti registriran za djelatnost prijevoza putnika unutarnjim vodnim putovima i obavljanje usluga u posebnim oblicima turističke ponude i/ili turističkih usluga u nautičkom turizmu.
- Ponuditelj ne smije imati nepodmirene obveze prema Općini Fužine.
- Pisana ponuda obavezno sadrži:
- oznaku pokretnine iz Javnog natječaja za koju se ponuditelj natječe
- ime i prezime, adresu prebivališta ili boravišta, OIB (ako je ponuditelj fizička osoba – građanin),
- naziv obrta, ime i prezime vlasnika obrta, OIB, MB obrta (ako je ponuditelj fizička osoba-obrtnik),
- tvrtku/naziv, adresu sjedišta, OIB i MB pravne osobe, ime i prezime te OIB osobe ovlaštene za zastupanje pravne osobe (ako je ponuditelj pravna osoba),
- kontakt broj telefona i/ili adresu elektroničke pošte,
- broj računa ponuditelja s nazivom banke kod koje je isti otvoren radi povrata jamčevine,
- potpis, odnosno potpis i pečat ponuditelja.
Uz ponudu se prilaže:
- preslika osobne iskaznice, ako je ponuditelj fizička osoba,
- izvornik ili ovjereni preslika obrtnice ili izvadak iz obrtnog registra ako je ponuditelj fizička osoba – obrtnik, koji ne smije biti stariji od 30 dana od dana raspisivanja javnog natječaja,
- izvornik ili ovjereni preslika Rješenja nadležnog Trgovačkog suda o upisu u sudski registar ili Izvadak iz sudskog registra, koji ne smije biti stariji od 30 dana od dana raspisivanja javnog natječaja te ime i prezime osobe zakonskog zastupnika pravne osobe, ako je ponuditelj pravna osoba,
- potvrda Porezne uprave da porezni obveznik (ponuditelj) nema dugovanja po osnovi javnih davanja koja ne smije biti starija od 30 dana od dana raspisivanja javnog natječaja,
- potvrdu da ponuditelj nema nepodmirenih dugovanja prema Općini Fužine koja ne smije biti starija od 30 dana od dana raspisivanja javnog natječaja,
- dokaz o uplaćenoj jamčevini,
- izjavu kojom se obvezuje da će u slučaju ako njegova ponuda bude prihvaćena, sklopiti ugovor o zakupu na svoj trošak i da u cijelosti prihvaća uvjete natječaja te da ponuda ostaje na snazi 90 dana, računajući od dana otvaranja ponuda,
- izjavu ponuditelja da je upoznat sa stanjem motornog broda „Sveti Anton“ i da nema nikakvih prigovora.
- Ponude se dostavljaju u pisanom obliku u zatvorenoj omotnici osobno, neposredno putem pisarnice Općine Fužine ili putem pošte, preporučenom pošiljkom na adresu:
OPĆINA FUŽINE, Dr. Franje Račkog 19, 51322 Fužine
s obaveznom naznakom:
„Ne otvaraj – ponuda za zakup motornog broda „Sveti Anton“
Ponude moraju biti zaprimljene u pisarnici Općine Fužine najkasnije 15. travnja 2025. godine do 10:00 sati, bez obzira na način dostave ponuda.
Valjanom ponudom smatra se ponuda koja sadrži sve podatke i dokumentaciju navedenu u Javnom natječaju te koja je dostavljena u roku za dostavu ponuda.
Nepotpune i nepravovremene ponude neće se razmatrati.
Otvaranje ponuda održat će se u službenim prostorijama Općine Fužine dana 15. travnja 2025. godine u 11,00 sati.
Najpovoljnijim ponuditeljem smatra se onaj ponuditelj koji ponudi najveći iznos zakupnine, uz uvjet da ispunjava i druge uvjete natječaja.
Ako pristignu dvije ponude s istim iznosom ponuđene zakupnine, ponuditelji će biti pozvani da u roku od tri dana po primitku obavijesti u zatvorenoj omotnici dostave nadopunu ponude, kako bi se donijela odluka o odabiru najpovoljnijeg ponuditelja.
Odluku o odabiru najpovoljnijeg ponuditelja donosi općinski načelnik, na prijedlog Povjerenstva, a ista se dostavlja svim sudionicima natječaja u roku od osam dana od dana otvaranja ponuda.
Ako najpovoljniji ponuditelj odustane od ponude nakon otvaranja ponuda ili ako odabrani ponuditelj ne sklopi ugovor o zakupu u roku od osam dana od dana primitka prijedloga ugovora, gubi pravo na povrat jamčevine, a ugovor će se sklopiti sa sljedećim najpovoljnijim ponuditeljem ili će se raspisati novi natječaj.
- Prije zaključivanja ugovora o zakupu zakupnik je dužan na ime osiguranja uplatiti novčani polog na račun Općine Fužine u iznosu koji pokriva razliku između pune ugovorene zakupnine za cijelo razdoblje i uplaćene jamčevine.
- Ugovor o zakupu javne površine ovjerava se kod javnog bilježnika kao ovršna isprava (solemnizacija). Troškove ovjere snosi zakupnik.
- Općina Fužine zadržava pravo poništiti natječaj u cijelosti ili djelomično, u svakoj fazi postupka, bez posebnog obrazloženja te zadržava pravo neizbora najpovoljnijeg ponuditelja, uz obvezu vraćanja jamčevine bez kamata. Općina Fužine ima pravo odustati od davanja u zakup pokretnine u svako doba, prije potpisivanja ugovora o zakupu.
- Cjeloviti tekst natječaja objavljuje se na mrežnim stranicama Općine Fužine www.fuzine.hr i na oglasnoj ploči Općine Fužine, a Obavijest o raspisanom natječaju u dnevnom tisku (Novi list).
- Sve obavijesti vezano uz pokretninu izloženu na javnom natječaju zainteresirani ponuditelji mogu dobiti svakim radnim danom u Jedinstvenom upravnom odjelu Općine Fužine, Dr. Franje Račkog 19, Fužine, na broj telefona 051/829-506 ili putem elektroničke pošte na pisarnica@fuzine.hr
Općinski načelnik
David Bregovac, v.r.